Op dit onderwerp reageren  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: Ervaringen kind na positieve provocatietest melk
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 10, 2017 10:41 pm 
Hallo, ons zoontje had als baby koemelkallergie. Dat is aangetoond door een provocatietest en hij kreeg Neocate na een periode van borstvoeding. Met een jaar is hij opnieuw getest. De test was negatief voor koemelkallergie. Positief dus want hij mocht alles weer eten en dat hebben we ook gedaan. We hebben jaren gesukkeld omdat ons zoontje vrijwel altijd moe was en zeer regelmatig ziek. Dat gaf ook gedragsproblemen. Daarnaast had hij eczeem. Recentelijk (na bijna 4 jaar sukkelen!) heb ik melk weer verbannen uit het menu. We hebben een ander kind. Vrolijk, opgewekt, uitgerust, gezond en de eczeem is weg. Hij heeft een keer (onbedoeld) melk gedronken en slagroom gegeten. Hij zat daarna meteen niet lekker in zijn vel en de eczeem was terug. Ik twijfel daarom niet meer, geen melk. Ik baal er natuurlijk enorm van dat ik er niet eerder aan heb gedacht melk te verbannen. Maar als na een provocatietest in het ziekenhuis wordt gezegd dat het goed is dan ga je daar toch vanuit. Daarnaast heb ik via verschillende wegen hulp gezocht maar niemand heeft (ondanks zijn verleden) de link met voedsel gelegd. Ik vroeg me af of meer mensen na een negatieve provocatietest tegen problemen bij hun kind aan zijn gelopen.

Naar boven

Met citaat reageren  
Oplossingen voor allergieën
 Titel: Re: Ervaringen kind na positieve provocatietest melk
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 10, 2017 10:47 pm 

Oeps, ik zie dat ik het bericht verkeerd plaats. Kan het bericht onder het goede item geplaatst worden?

Naar boven
 Profiel  
Met citaat reageren  
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Op dit onderwerp reageren  [ 2 berichten ]