Op dit onderwerp reageren  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Titel: HELP! De zoveelste blaasontsteking
BerichtGeplaatst: Wo Nov 09, 2016 12:22 pm 
Hoi allemaal,

Na door de zoveelste blaasontsteking te zijn getroffen, probeer ik hier hopelijk m'n gouden tip te vinden.

Een aantal jaar geleden kreeg ik mijn eerste blaasontsteking en dat lijkt het begin te zijn geweest van een reeks blaasontstekingen. Per jaar heb ik er wel minimaal een keer last van en iedere keer heb ik er ontzettend veel last van. Pijn bij het plassen, zelfs als het maar slechts druppels zijn die ik plas. Pijn in de onderbuik en ga zo maar door (Voordat ik straks een ellenlange tekst ga schrijven over m'n symptomen, bij het searchen op internet vond ik een lijst die vrijwel alles opsomt waar ik last van heb: http://roter.nl/blaasontsteking/ ).

Zelf ben ik niet zo'n voorstander van het innemen van medicijnen (zelfs paracetamol stel ik tot het laatste moment uit), dus is er iemand die een tip heeft tegen blaasontstekingen?

Naar boven

Met citaat reageren  
Oplossingen voor allergieën
 Titel: Re: HELP! De zoveelste blaasontsteking
BerichtGeplaatst: Do Dec 01, 2016 12:13 am 
Jeanina schreef:
Hoi allemaal,

Na door de zoveelste blaasontsteking te zijn getroffen, probeer ik hier hopelijk m'n gouden tip te vinden.

Een aantal jaar geleden kreeg ik mijn eerste blaasontsteking en dat lijkt het begin te zijn geweest van een reeks blaasontstekingen. Per jaar heb ik er wel minimaal een keer last van en iedere keer heb ik er ontzettend veel last van. Pijn bij het plassen, zelfs als het maar slechts druppels zijn die ik plas. Pijn in de onderbuik en ga zo maar door (Voordat ik straks een ellenlange tekst ga schrijven over m'n symptomen, bij het searchen op internet vond ik een lijst die vrijwel alles opsomt waar ik last van heb: http://roter.nl/blaasontsteking/ ).

Zelf ben ik niet zo'n voorstander van het innemen van medicijnen (zelfs paracetamol stel ik tot het laatste moment uit), dus is er iemand die een tip heeft tegen blaasontstekingen?

Probeer eens cranberry sap of tabletten wil wel eens helpen .

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel: Re: HELP! De zoveelste blaasontsteking
BerichtGeplaatst: Za Okt 07, 2017 10:13 pm 
Allereerst. Je wordt niet getroffen door een ziekte; die openbaart zich na een optelsom van factoren.
Beginnen met goede voeding. suiker zoveel mogelijk laten staan. Zorgen voor wat extra stoffen als magnesium, zink, selenium, vitamine B C D. Stoffen als colloidaal zilver, oregano-olie, combinatiemiddelen van cranberry, mannose, beredruif en vitamine C. Dat helpt onder andere ook om beter uit te plassen. Ook kunnen bepaalde Chinese kruiden helpen. Ook zorgen voor een gezonde darmflora. Bij een antibioticumkuurtje er ook vitamine B bij gebruiken. Of nu naderhand. Je darmen herstellen met probiotica en resistent starch. Lichaamsbeweging is ook belangrijk. soms kan er wat spelen met je bekkenbodem. Verder zijn onze westerse wc's eigenlijk niet zo gezond. Beter is gehurkt maar met een krukje of squatty potty boots je dit na.

Naar boven

Met citaat reageren  
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Op dit onderwerp reageren  [ 3 berichten ]