Op dit onderwerp reageren  [ 230 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: Wo Dec 01, 2004 12:00 am 
ik ben cor de winter ik heb 15 keer een zweer aan mijn 12 vingerigerdarm gehad ik heb toen 5a6 kuur paardemelk gedronken na dien nooit meer last van mijn maag gehad in heb nu een paardemelkerij in wirdum groningen

Naar boven

Met citaat reageren  
Oplossingen voor allergieën
 Titel:
BerichtGeplaatst: Wo Dec 01, 2004 12:00 am 
Ik heb zelf vroeger last gehad van enorme eczeem en sinds 2 jaar is het weer terugop komen zetten. Voorral in het gezicht, de nek, armholtes is het erg.

Ik heb geen middel gevonden dat helpt (heb wel al locroid gebruikt). Maargoed ik ben wel erachter gekomen wat de eczeem stimuleerd en dat zijn onder andere de volgende producten;
* Alles wat van een koe afkomt (melk, vlees enz)
* Alcohol
* Tomaten

Maargoed ik ga voor mezelf eens de paardentabletten en zalf proberen hoop dat die werken..

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Vr Dec 03, 2004 12:00 am 
heb ook een dochtertje nu 3 jaar met ""atopisch eczeem" al heel veel geprobeerd
ook paardemelk geprobeerd niet slecht maar ook natuurlijk geen wondermiddel
vandaag een opflakkering t'ja hat gaat een hele tijd goed en men durft aleens af te wijken naar gewone voeding en dan gaat het weer mis
enkel geitekaas of schapekaas sojamelk, morepa visolie, msn(=methyl sulfonyl methaan)
geen choco maar surrogaat (johannesbroodpitmeel)
huid in te smeren met een kalmerende kruidenzalf van herborist
heb al befaamde dermatologen gegaan maar veelal cortisone de nieuwere generatie zalven elidel en protopic zalven werkten ook goed
groeten

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Vr Dec 03, 2004 12:00 am 
Hoi Sabine heb je voor mij de naam van het middel?

Vast bedankt

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Za Dec 04, 2004 12:00 am 
hoi paul,

ik heb gezien dat je jouw capsules in breda hebt gehaald bij een drogist. daar ik vlak in de buurt woon zou ik graag de naam van de drogist van je willen weten. ik hoor namelijkzoveel goed ove dat paardenmelkspul dat ik het graag ook eens wil proberen

groeten quarlon

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Za Dec 04, 2004 12:00 am 
Hallo Gearske en anderen

Gezien de uitstekende reacties en resulaten van deze xxxx...

groetjes

Redactie 10-04-2005: Commerciële leveranciersinformatie verwijderd

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Ma Dec 06, 2004 12:00 am 
Ik ben nog vergeten te vermelden dat bij niet iedereen de kans is dat ál het eczeem verdwijnt. De klachten worden ziezo minder en door het gebruik van de creme verdwijnt de vervelende jeuk !

Veel succes!!

Groetjes, Geartske

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Hallo,

Mijn zoontje van acht maanden heeft sinds ik geen borstvoeding meer geef, heel erg last van eczeem op zijn armen en benen. Graag zou ik ook die paardenzalf proberen.
Kun je mij het adres geven?
BVD

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Sinds mijn zwangerschappen tob ik weer met mijn eczeem. Na jarenlang behoorlijk eczeem op mijn handen en ook plekken in het gezicht en op de binnenkant van mijn benen is het eczeem nu voor 95% verdwenen sinds ik sinds 4 weken paardenmelkcapsules slik. Mijn huid verzorg ik met met paardenmelk creme. Voor de zeer droge huid op mijn handen verzorg ik ze eveneens met Locabase Repair creme, verkrijgbaar zonder recept bij de drogist. Dit is een creme speciaal voor de zeer droge huid. Verder probeer ik qua voeding heel weinig suiker te gebruiken, met name chocola gaf altijd veel jeuk. Ik voel mij 10x beter! Wellicht heeft iemand hier iets aan.

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Hallo,

Graag zou ik het telnr. of e-mail adres ontvangen . Woon vlakbij Emmen. Hopelijk werkt werkt het voor mijn dochter. We hebben al van alles geprobeert maar het eczeem blijft terug komen. Dus wie weet.....

Alvast bedankt,

Cat.

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Ook ik heb al ruim 20 jaar atopische eczeem, en heb net als jullie allemaal al alles geprobeerd, van cortizoden zalf, tot paardemelk en geiten melk toe ,maar helaas geen resultaat, ook heb ik een suiker en melk vrij dieet gevolgt ook dat mocht niet helpen. Nu heb ik een hele volhoudende dermatoloog en die heeft mij Neoral voor geschreven, en het is als sneeuw voor de zon verdwenen, en ik had het echt heel erg, jeuk, rood ,schilferig.Ben er echt heel blij mee, oke je bloed moet gecontroleerd worden, en om de paar maanden je nieren, maar er zijn ergere dingen. Nu kan ik weer gewoon over straat en kan gewoon mijn werk blijven doen, werk in de catering.Waar hygiene toch hoog in het vaandel staan, en als je er zo uit ziet mensen toch aan je gaan twijfelen, dus ook aan het bedrijf. Het zijn natuurlijk geen gewone pillen, je krijgt ze ook alleen van een dermatoloog. Succes en hopend hebben jullie wat aan mijn verhaal.

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Wo Dec 08, 2004 12:00 am 
mijn dochter (9) rijdt wekelijks paard op een paardemelkerij/fokkerij net naast Breda. Hier verkopen ze ook paardenmelk en verschillende huidverzorgingsartikelen op basis van paardenmelk. Mocht je interesse hebben mail mij dan dan zorg ik voor het adres en telefoonnummer.

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Za Dec 11, 2004 12:00 am 
Zou wel zo handig zijn als ik mijn Email adres gaf.

Dark_Pigeon@hotmail.com

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
een vriendin van mijn heeft erg last van exceem. Ik zou voor haar een adres opzoeken die paardemelk producten verkoopt omdat medicijnen tot nu toe geen baat hebben. Ook niet hypo-allegeen waar ze eigelijk alleen maar meer uitslag van krijgt. Haar huisarts wilt haar overgens niet laten onderzoeken op eventuele allergieén (de kloothommel, ze zou harder moeten zeuren vind ik)

Maar goed, nu ben ik woonachtig in - jawel- emmen en zou graag het adres + telefoonnr en eventuele site url willen van die paardenmelkerij in Emmen. Het liefst toegemailt als dat zou kunnen.

MvG Daja.

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
graag zou ik dit adres van geartske uit dokkum willen hebben aangezien mijn moeder er ook last van heeft bij voorbaat dank

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
graag zou ik het adres willen hebben daar mijn moeder er ook last van heeft b.v.d.

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Zo Dec 12, 2004 12:00 am 
Ik heb al jaren in meer of mindere mate last van eczeem op mijn handen en polsen. De laatste tijd werd de roodheid en jeuk weer erger en het werd soms ook nat eczeem. Ik werd er soms echt niet goed van, dus ben ik naar de huisarts geweest voor een nieuw zalfje. Ik kreeg Locoid Vetcreme met corticosteroiden en het helpt erg goed. Na 1 nachtje smeren zag ik al veel resultaat!!! Mijn handen zijn nu bijna helemaal hersteld, na nog geen week! Bovendien zei mijn arts dat corticosteroiden op de handen geen kwaad kunnen, in tegenstelling tot wat veel mensen denken. Ik kan het iedereen aanraden...
Groeten en succes allemaal

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
Hallo Christa,

goed voor je dat de hormonen zalf bij jou werkt, maar bij veel mensen raken dit soort zalven uitgewerkt. Ik heb al bijna 30 jaar last van eczeem en ben inmiddels dus ook al heel wat hormonenzalfjes verder. Ik heb laatst de zwaarste soort gekregen (4e categorie) en daar word je niet vrolijk van, bovendien gaat de eczeem niet echt weg, tenzij ik misschien blijf doorsmeren, maar ik heb ooit van een dermatoloog begrepen, dat je beter 3 dagen kunt smeren en dan 4 dagen rust houden voor je huid, omdat ie anders zo dun wordt. In elk geval ben ik qua hormonenzalf dus wel een beetje uitgewerkt...
Misschien helpt de paardenmelk. Ga kijken of ik dat hier ergens kan krijgen.......

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
hoi,mijn dochter heeft nogal last van exceem,ik ou graag eens dat paardemiddel willen proberen.
Wil je me de gegevens effe mailen?
thanks

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Ma Dec 13, 2004 12:00 am 
Hoi Silvia,

Ik heb ook erg veel last van exeem rond mijn ogen gehad. Het was rood en erg dik en door de zalf van de arts werd het droog en schilverig en erg vervelend als je over straat moet en vooral een baan hebt waarbij je veel met andere mensen te maken hebt(heb ik ook).

Ze kijken je aan alsof je een enge ziekte hebt ofzo. Ik voelde me erg onprettig. En inderdaad alof je gehuild hebt of op je ogen bent geslagen.

Ik was het zo zat en ben naar een natuurlijk arts gegaan en heb de zalf van de apotheek "vichy ooggel"(geen zalf) geprobeerd dat heeft bij mij goed geholpen. Daarover heen smeer ik vaseline gewoon eigen merk in zo'n blauwe tube. Zo heb ik extra bescherming als het guur en koud is buiten.
Ik smeer het ook "dun"rond mijn ogen voor ik ga slapen(ik slaap graag met het raam open en werd soms wakker met zo'n dikke ogen dat ik ze amper open kreeg).

Ik heb er nu al zo'n drie a vier maanden geen last meer van en vorig jaar rond deze tijd was het heel erg. soms zijn mijn ogen een beetje dik als ik opsta maar de zalf werkt perfect,bij mij en ik hoop ook bij jouw.

Ik maak me wel gewoon op en haal het er s'avonds goed af met water. De ooggel haal ik met een spatteltje uit het potje(krijg je erbij als je er om vraagt) zo voorkom je dat er vuil in het potje komt.

Van paardenmelk had ik nog nooit gehoord maar ik denk dat als ik weer last krijg dat,dat zeker het proberen waard is. Het verhaal van silvia was heel herkenbaar voor mij vandaar dat ik op haar reageer.

Heel veel sterkte ermee en ik hoop dat ik het hoor van jullie als het ook bij iemand anders ook helpt.

groetjes van Peronne

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Di Dec 14, 2004 12:00 am 
Ik gebruik reeds een tijdje de Equilac paardenmelkcapsules tegen mijn psoriasis. Na een tweetal weken merkte ik toch al een groot verschil in mijn gezicht. De vlekken werden steeds minder zichtbaar. Nu kan ik zeggen dat de psoriasis bijna niet meer zichtbaar is.

Indien je niet direct weet waar de capsules aan te kopen, dan kan je het best eens de website bezoeken op WWW.EQUILAC.COM. Ze bieden de mogelijkheid om de capsules en allerlei andere producten, zoals cosmetica (de dagcrème is een aanrader), online aan te schaffen. Deze worden dan opgestuurd.

Als je het nog niet geprobeerd hebt, dan moet je het zeker doen. Ik ben er in ieder geval zeer tevreden over.

Mvg

Sander

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Wo Dec 15, 2004 12:00 am 
Nou ik heb mijn buik vol van al die hormoon zalven. En ik merk zekerweten dat mijn huid op mijn vingers hierdoor minimaal is. Ik hoof er maar water op te krijgen of ik zit helemaal tegen het plafond. Bij mij werken de zalfjes.. (wanneer ik wederom een nieuwe aangemeten krijg) echt super.. dan gaat t weg.. en ben ik blij. Maar dan komt het 3 weken daarna harder dan hard terug en helpt de zalf niet meer! :(

Ik heb dus nu direct de paardenmelk capsules en creme besteld.. nooit geschoten is altijd mis!

Groet San

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Do Dec 16, 2004 12:00 am 
hallo,

ik woon in emmen, zou je mij het mail adres door kunnen mailen? en is het ook geschikt voor baby's? met een koemelkallergie?

groetjes

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Do Dec 16, 2004 12:00 am 
Hallo, graag zou ik willen weten, waar ik de paardenmelkcapsules kan kopen of bestellen voor mijn dochter, die al haar hele leven ernstig last heeft van eczeem(24 jaar!)

Bij voorbaat dank!

Marian Tenwolde
Charlevillehof 22
5627 DH Eindhoven
Tel.0402427071

Naar boven

Met citaat reageren  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Vr Dec 17, 2004 12:00 am 
Hoi Sabine,

Kan ik van jou het adres krijgen van die paardenmelkerij/fokkerij in Breda. Ik wil daar namelijk ook paardenmelk gaan halen aangezien ik in Tilburg woon.

Groetjes, Leon

E-mail: leon.schellekens@home.nl

Naar boven

Met citaat reageren  
De berichten weergeven van:  Sorteer op  
Op dit onderwerp reageren  [ 230 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende